Тренди комерційної упаковки

05.06.2024

У 2024 році клієнти стали ще сильніше вимагати від брендів бути автентичними, відповідальними та йти в ногу з технологічним розвитком. Пройшли ті часи, коли упаковка призначалася лише для маркування та захисту товару при транспортуванні. Зараз вона стала невід'ємною частиною стратегії брендингу. Правильно розроблена комерційна упаковка не тільки дає можливість заявити про бренд, але й є основою для змін, що відповідають потребам клієнтів сучасності. Як глобальні проблеми вплинули на сприйняття брендів і які тренди чекають на комерційну упаковку в майбутньому? Розберемося у цій статті.

Новий тренд, нові правила?

Все частіше ми розглядаємо товар у стаціонарному магазині, а потім купуємо його онлайн. Злиття світів ритейлу — віртуального та реального, або фігітального — спостерігається вже давно. Однак зараз прогнозується, що це буде однією з найважливіших тенденцій, яка визначатиме обличчя комерційної діяльності в найближчому майбутньому. Ось чому так важливо привернути увагу споживача і створити позитивний досвід покупок. Як це зробити?

Мистецтво, а це, безумовно, прямо відноситься до дизайну комерційної упаковки, часто відображає реальність, що нас оточує. Іноді воно висвітлює важливі проблеми, а іноді, навпаки, дозволяє нам відмежовуватися від них. Якщо ви хочете модернізувати імідж свого бренду та охопити нову цільову групу, варто почати з упаковки. Додавання лише тегу «новинка» до існуючої упаковки, яка сама по собі не несе нічого нового, навряд чи можна вважати правильним та автентичним рішенням.

Можна сміливо сказати, що комерційна упаковка в певному сенсі схожа на моду. Тенденції змінюються, але є й такі, що набувають позачасової цінності. Однією з таких тенденцій вже деякий час є створення продуктів з низьким впливом на навколишнє середовище. Бренди та компанії змушені робити свою діяльність більш дружньою до планети. Екодизайн є потужним інструментом для того, щоб вже зараз випередити конкурентів і завоювати довіру споживача

Handcraft дизайн

В епоху масового виробництва прагнення до чогось унікального та єдиного в своєму роді стає все сильнішим. Це одна з причин зростаючого інтересу до декоративно-прикладного мистецтва. Втомившись від всюдисущого споживацтва та низькоякісної продукції, ми все частіше шукаємо речі, які є унікальними та зробленими вручну. Хоча якість нерозривно пов'язана з ціною, зростає усвідомлення цінності товарів, виготовлених у такий спосіб. У рік надзвичайно високої інфляції ми також починаємо усвідомлювати, скільки непотрібних і неякісних речей ми купуємо щодня.

Мода на ручну роботу також відображається на продуктах, виготовлених у великих масштабах. Характер унікальності надають матеріали етикеток, такі як сірий або коричневий папір, натуральні матеріали, наприклад дерево, полотно або мотузка. Кольорова гама в цьому випадку мінімалістична.

Тренд на прозорість бренду

Досвід війни в Україні привернув увагу споживачів до питання походження брендів та їхньої продукції, а також того, де вони виробляються. Локальність та підтримка українських виробників стають все більш важливими для нас. З точки зору упаковки, споживачі шукають ті товари, які описуються як суто український продукт. Громадськість стає все більш обізнаною у багатьох аспектах, тому бренди повинні розглядати прозорість та автентичність як один з головних принципів своєї діяльності у 2024 році.

Де замовити упаковку?

Якщо ви шукаєте надійного партнера для виготовлення картонних коробок для упаковки, зверніться до компанії Евопак. Вони пропонують широкий асортимент якісної продукції, що відповідає сучасним тенденціям та потребам вашого бренду. Замовляючи упаковку в Евопак, ви можете бути впевнені у високій якості та своєчасній доставці, що допоможе вашому бренду залишатися конкурентоспроможним та відповідати очікуванням клієнтів.

Коментарі: 0
Зареєструйтесь або авторизуйтесь, щоб залишити коментар.
Повернутися до початку