Специфіка продажу бізнесу в інтернеті

10.11.2021

Продаж бізнесу онлайн — реальність, яка сьогодні доступна кожному. Такий спосіб реалізації своєї справи вважається найсучаснішим, що пропонує підприємцю максимум переваг. Зацікавлені в здійсненні угоди в короткі терміни? Ознайомтеся з корисним матеріалом нижче.

Як продати бізнес онлайн
Перше, що потрібно зробити підприємцю, який зважився на продаж своєї справи онлайн, – це створити добре продуману стратегію. Розміщувати публікацію на просторах інтернету відразу ж – поганий варіант, дія, яка може потягнути за собою масу неприємностей, подальших помилок, що вимагають для виправлення чимало сил і навіть грошей. Підготуйтеся до продажу, як слід. Добре, якщо цей процес займе кілька тижнів. Не поспішайте, почніть з малого — опишіть свій бізнес. В описі зробіть акцент на:

1. Досягненнях, якими ви могли похвалитися відносно недавно. Це змусить людей повірити в те, що ви дійсно продаєте хорошу підприємницьку справу.

2. Перспективі розвитку бізнесу. Постарайтеся переконати потенційного покупця в тому, що в майбутньому він зможе заробляти в рази більше, ніж це реально тут і зараз. Не зайвим також буде уточнити, що ваш бізнес можна розширювати (і що це правда вигідно).

3. Основні переваги компанії та сфери, в якій вона працює. Обмежтеся невеликим списком. Якщо він буде занадто довгим, покупець може запідозрити щось недобре, ймовірність обману, афери.

Важливо! В описі не варто зливати всі нюанси і особливості вашого бізнесу.Повні відомості ви можете розкрити тільки реальним покупцям, людям, дійсно зацікавленим у здійсненні угоди. Відібрати таких можна пізніше, коли у вас буде достатньо претендентів.

Ціна питання
Щоб продати бізнес якомога швидше, вкрай важливо визначити його вартість максимально об'єктивно. Експерти радять зупинитися на одній реальній стартовій ціні. Обчислити її не так складно, як здається на перший погляд. Просто досліджуйте ринок, зверніть увагу на пропозиції, подібні до вашої.

Дізнайтеся, за скільки продається схожий бізнес (схожий за масштабом, спеціалізацією). Не варто недооцінювати свою справу, але при цьому вкрай важливо уникати і завищення ціни (особливо, якщо воно необґрунтоване). В останньому випадку ви ризикуєте відлякати потенційних покупців, відстрочити здійснення угоди.