Громадська організація «Істок» (далі – «Організатор») оголошує конкурсні торги на закупівлю канцелярського приладдя та ігровіих матеріалів.
Джерело фінансування закупівлі
Закупівля необхідна в рамках реалізації проєкту «Український консорціум з реагування на освіту: безпечне повернення до навчання » Echo суб-договір № 18694 від 15 травня 2024 року з Представництвом Сейв зе Чілдрен Інтернешил в Україні.
Вимоги ДО Конкурсної Пропозиції
Обов’язкові технічні вимоги до постачальника послуг:
• Запропонований Учасником товар обов’язково повинен відповідати усім наведеним у цьому Додатку технічним вимогам, характеристикам і комплектації.
• Товар повинен бути новим без зовнішніх пошкоджень. Упаковка повинна забезпечувати захист від зовнішнього впливу та збереженість при транспортуванні усіма видами транспорту та вантажно-розвантажувальних роботах.
• Упаковка має бути заводською з відповідним маркуванням, бути безпечною при експлуатації, перевезенні та вантажно-розвантажувальних роботах.
• Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат на доставку, завантажувальні та розвантажувальні роботи, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат, тощо.
• Учасник оплачує всі витрати, пов’язані з пересилкою документів (договір, сертифікати, накладні та ін.) через кур’єрську службу доставки.
• Учасник несе всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості. Якщо Учасник відмовляється від заміни неякісного товару, Замовник вимушений буде відмовитись від подальшого отримання такого товару шляхом укладання додаткової угоди на розірвання договору.
Додаткова інформація - постачання товару частинами згідни замовленням до 10.07.2024р.
Термін поставки протягом одного робочого дня з моменту замовлення в усній або письмовій формі (листом, електронною поштою, мобільним та телефонним зв’язком, тощо)
Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника.
Постачальник відповідає за збереження цілісності та якості товару при транспортуванні.
• Покупець здійснює оплату товару на підставі виставлених рахунків та накладних на умовах відстрочки платежу на термін до 15 календарних днів з моменту повної поставки товару.
• У разі затримки фінансування, розрахунки за поставлений товар здійснюються при отриманні Покупцем фінансування цих товарів.
Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється за безготівковий розрахунок.
Склад конкурсної пропозиції:
• пропозиція Учасника Закупівлі у формі комерційної пропозиції, рахунку або офіційного листа;
• документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам;
• документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам, право на здійснення підприємницької діяльності;
• копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців;
• копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців, в якому зазначаються основні види діяльності;
• копія довідки з податкового органу про систему оподаткування;
• копія ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується).
• Також, просимо додати до Вашої тендерної пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку можуть бути корисними для оцінки пропозиції (рекомендаційні листи, тощо).
• Під час проведення процедури закупівлі всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників «24» вересня 2024 року до
16.00 за київським часом.
Посадова особа Організатора: уповноважена здійснювати зв'язок з фахівцем із закупівель, Курпа Микита Валерійович, тел.096-20-13-806, e-mail:
[email protected]