Работа помощник руководителя 8 000 грн.
Фільтр
Україна
Шукати по вибраній країні
Шукати по вибраній країні
  • Вінницька область
  • Волинська область
  • Дніпропетровська область
  • Донецька область
  • Житомирська область
  • Закарпатська область
  • Запорізька область
  • Івано-Франківська область
  • Київська область
  • Кіровоградська область
  • Крим
  • Луганська область
  • Львівська область
  • Миколаївська область
  • Одеська область
  • Полтавська область
  • Рівненська область
  • Сумська область
  • Тернопільська область
  • Харківська область
  • Херсонська область
  • Хмельницька область
  • Черкаська область
  • Чернігівська область
  • Чернівецька область

Работа помощник руководителя

№1129052
Створено: 14 жовтня
Тип работы: Постоянная работа 
Тип занятости: Работа на полную ставку 
Обов'язки:
Підготовка необхідної документації: звіти, презентації, документи для зустрічей і нарад.
Управління завданнями в умовах багатозадачності, робота з кількома проектами одночасно.
Підтримка ділової комунікації: ведення переписки з клієнтами, партнерами та командою.
Самостійне вирішення організаційних проблем, прийняття оперативних рішень.
Співпраця з іншими відділами для ефективної роботи команди.
Виконання особистих доручень керівника.
Вимоги до кандидата:
1. Професійні навички:
Вміння організовувати робочі процеси, ефективно керувати часом та зустрічами.
Здатність працювати в умовах багатозадачності та зберігати високу ефективність.
Високий рівень комунікаційних навичок, включно з веденням ділової переписки.
Підготовка та опрацювання документів, звітів та презентацій.
Критичне мислення та вміння знаходити ефективні рішення.
Впевнене користування MS Office (Word, Excel, PowerPoint), Google Docs та програмами для управління проєктами (Trello, Asana тощо).
Бажано знання англійської мови на рівні не нижче Intermediate (B1-B2).
2. Особисті якості:
Висока відповідальність та надійність у виконанні завдань.
Уміння зберігати конфіденційність інформації.
Ініціативність, готовність пропонувати та впроваджувати покращення.
Гнучкість та стресостійкість, здатність швидко адаптуватися до змін.
Уважність до деталей, ретельність у роботі.
3. Досвід роботи:
Досвід на аналогічній посаді (помічник керівника або адміністративний асистент) від 2-х років.
Досвід роботи в компаніях зі схожою сферою діяльності буде перевагою.
Участь у проектних командах або управлінських процесах.
4. Наші очікування:
Лояльність та націленість на довготривалу співпрацю з компанією.
Здатність швидко навчатися та адаптуватися до нових завдань.
Вміння ефективно організовувати свій та керівниковий робочий час, чітке дотримання дедлайнів.
Ми пропонуємо:
Конкурентну заробітну плату (8 000 - 20 000).
Дружню атмосферу та підтримку на етапі адаптації.
Можливості для професійного зростання та розвитку.
Якщо ви відповідаєте нашим вимогам і зацікавлені у довготривалій співпраці — надсилайте своє резюме на @Snezha_0
№1129052
Створено: 14 жовтня
АМС БУД
Був онлайн 14 жовтня 15:59
Немає відгуків
Увійдіть або Зареєструйтеся, щоб залишити коментар.
8 000 грн. Торг можливий
Запропонуйте ціну повідомлення Контакти
АМС БУД
Був онлайн 14 жовтня 15:59
Немає відгуків
Ви хочете, щоб більше людей бачило це оголошення?
Просунути пропозицію
Схожі оголошення
Повернутися до початку