Помічник керівника 15 000 грн.
Фільтр
Україна
Шукати по вибраній країні
Шукати по вибраній країні
  • Вінницька область
  • Волинська область
  • Дніпропетровська область
  • Донецька область
  • Житомирська область
  • Закарпатська область
  • Запорізька область
  • Івано-Франківська область
  • Київська область
  • Кіровоградська область
  • Крим
  • Луганська область
  • Львівська область
  • Миколаївська область
  • Одеська область
  • Полтавська область
  • Рівненська область
  • Сумська область
  • Тернопільська область
  • Харківська область
  • Херсонська область
  • Хмельницька область
  • Черкаська область
  • Чернігівська область
  • Чернівецька область

Помічник керівника

№1113590
Створено: 24 липня
Тип работы: Постоянная работа 
Тип занятости: Работа на полную ставку 
Раді вітати вас і представити нашу компанію Амс Буд, яка вже 20 років спеціалізується на ремонті та будівництві для широкого спектру об'єктів, включаючи магазини, супермаркети, аптеки, шоуруми, бутіки, офіси, медичні центри, виробничі майданчики, складські площі та інші. Ми також маємо значний досвід у співпраці з благодійними фондами і виграші тендерів, що підкреслюють нашу надійність і високий професіоналізм. Зважаючи на розширення нашої компанії, ми шукаємо відданого і енергійного кандидата на посаду помічника керівника в відділ продажу. Ця роль відкриває широкі можливості для професійного зростання та розвитку в динамічному середовищі.

Особисті якості:
Відповідальність і уважність до деталей.
Висока самомотивація та здатність до самоорганізації.
Стресостійкість та здатність працювати в умовах високого темпу роботи.
Ініціативність і бажання розвиватись професійно.

Відношення до компанії:
Глибоке розуміння місії та стратегії компанії.
Бажання і готовність вкладатися в успіх компанії через власну працю та професійний розвиток.
Відчуття гордості за репутацію і імідж компанії в громадському просторі.

Освіта та досвід:
Вища освіта у галузі управління, бізнесу або адміністрування.
Досвід роботи на аналогічній посаді або як асистент вищого рівня керівництва від 1 року.
Досвідчений користувач ПК (Excel, Word, та інших програм Office). досвід роботи в Crm-системі (бажано).
знає і розуміє всї процеси необхідні для якісної роботи Сall center.

Обов’язки кандидата:
Координація та планування щоденних, тижневих і місячних завдань керівництва.
Підготовка документації, звітів та презентацій на запит керівництва.
Збір та аналіз інформації для підготовки управлінських рішень.
Підготовка пропозицій та рекомендацій щодо оптимізації бізнес-процесів та підвищення ефективності роботи компанії.
Підтримка процесу навчання та розвитку співробітників через організацію тренінгів, семінарів та інших навчальних заходів.
Виконання інших завдань, які можуть бути призначені керівництвом.

Якщо ви готові приєднатися до нашої команди та відкриті для нових викликів, будемо раді отримати ваше резюме в Telegram @Snezha_0
№1113590
Створено: 24 липня
Сніжана Марко
Був онлайн 24 липня 12:09
Немає відгуків
Увійдіть або Зареєструйтеся, щоб залишити коментар.
15 000 грн. Торг можливий
Запропонуйте ціну повідомлення Контакти
Сніжана Марко
Був онлайн 24 липня 12:09
Немає відгуків
Ви хочете, щоб більше людей бачило це оголошення?
Просунути пропозицію
Схожі оголошення